dryone

לייעוץ עם מומחה חייג

052-6222449

ייבוש תת רצפתי

ייבוש תת רצפתי חברת דריי וואן

ייבוש תת רצפתי נעשה במקרים בהם יש מים כלואים מתחת לרצפות. הבעיה בדרך כלל היא פגם כלשהו בצנרת שמתחת לרצפה, זו יכולה לסבול מפיצוץ או סדק והמים שעוברים בתוכה פשוט מחלחלים במקום בצינור ישר לתוך הרצפה. מכיוון שלמים הללו אין שום דרך להתאדות דרך הרצפה נוצרת "בריכה" הנספגת בטיח, זה מתפורר והמים עצמם בדרך הטבע שלהם לעלות דרך המערכת הקפילארית (מערכת הצינורות של הבית) מטפסים אל הקירות, התקרה ובעצם אל כל הבית ואף הבניין כולו.

אבנית בצינורות- סדק ורטיבות תת רצפתית – רטיבות תת רצפתית מתרחשת בדרך כלל בצינורות בבתים ישנים. אלה סובלים מהצטברות של אבנית שקיימת בעיקר במים הקשים של מדינת ישראל. האבנית הזו אחרי איזה זמן הופכת ממש לגושי אבן והם עלולים לגרום לנזק לצינורות בצורה של סדקים ושבירת הצנרת ומכאן הפיצוץ והרטיבות התת רצפתית שדורשת דחוף ייבוש מתחת לרצפה.

מה עלול לגרום לנזק ולצורך בייבוש תת רצפתי?

✔️ בעיה במערכת של הסקה שפועלת על צינורות מים וגם סדקים במעטפת קירות הבית, מהווים פרצה נוחה למי גשמים לחלחל בתוכם, עד כדי הצטברות רצינית בקירות עצמם ורטיבות. הרטיבות לא תמיד נראית מיד והסימנים שלה כאשר הם מופיעים מעידים כבר על נזק רציני.

✔️ ישנם לפעמים הצפות פתאומיות או תקלה בצנרת בגלל עבודה לא נכונה של אינסטלטור שגורמת לדליפת מים, או פיצוץ בצנרת ישנה וכל אלה מצטברים מתחת לריצוף. נזקי מים ברמה שכזאת דורשות טיפול מיידי.

✔️ גם תקלה במכונת כביסה יכולה לעלות מים אל צינורות הבית, פיצוץ של צינור באמבטיה, מרזב שבור של בניין שמזרים מים לצינורות של המעטפת וכל אלה גורמים לרטיבות בקירות.

✔️ בתים ליד הים מועדים לרטיבות תת רצפתית – בהרבה בתים ליד הים מתרחשת תופעה שצינורות הבטון מקבלים קורוזיה או מחלידים ויש התפוררות של טיח מסביבם, מה שאפשר ללחות מהים לחדור דרכם וליצור גבישי מלח שהופכים לגבעה סופחת מים. בשלב מסוים תראו על הקירות גבשושיות, וזה בדיוק המלח שנשאר ממי המלח והוא עכשיו מוקד לספיחת מים בכל צורה ועלול לגרום לנזק גדול מאוד בקיר.המים הללו עלולים להגיע גם אל הרובה של הרצפה, לחלחל דרכה ואז נוצרת רטיבות מתחת לריצוף שדורשת ייבוש תת רצפתי.

איך ניתן למנוע רטיבות מתחת לרצפה?

זה יהיה כמעט בלתי אפשרי לצפות למנוע לחלוטין הימצאות רטיבות מתחת לרצפה. הרי חלק לא קטן מהמקרים לא נמצאים בשליטה שלכם, ולכן לא תוכלו למנוע את הרטיבות באופן מוחלט. כן תוכלו למנוע את הסבירות שתצטרכו בשלב כזה או אחר לבצע ייבוש תת רצפתי על ידי איש מקצוע. ראשית תצטרכו תמיד להיות עם יד על הדופק, ולתקן את כל הבעיות במערכת האינסטלציה. לא מעט מהבעיות במערכת האינסטלציה הן אלה שמביאות להימצאות רטיבות מתחת לרצפה. בנוסף יש כאלה שמגדילים לעשות ומבצעים בדיקה תקופתית אחת לשנה. באמצעות בדיקה תקופתית יהיה אפשר לשים את האצבע על כל מיני בעיות שונות בזמן אמת. בעיות שהייתם מבחינים בהן רק כאשר המצב כולו היה יוצא משליטה.

שיטה חדשה לייבוש רצפה

פעם כאשר היו רוצים לבצע ייבוש רטיבת מתחת לריצוף של החול שנמצא מתחת לריצוף והפך לבוץ, היה צריך להרים את כל הרצפה של הבית ומה שהפך לקיפוץ מאסיבי עד כדי כך שאנשים נאלצו לעזוב את הבית וללכת לגור באיזה מקום אחר כמה ימים עד שתסתיים פעולת הייבוש התת רצפתי. בשיטה של חברת DRYONE התהליך נעשה בצורה מקצועית ומהווה היום הפתרון האולטימטיבי של ייבוש מתחת לרצפה.

לחברה מכונת ייבוש תת ריצפתי מגרמניה וזו פועלת כמו "פאן" ענק ומצליחה לבצע ייבוש סומסום וייבוש חול שמתחת לרצפה. התהליך לא לוקח הרבה זמן, הייבוש נעשה באופן אופטימלי עד שמגיעים לרמת הייבוש העומדת בתקן שהיא:  6% לחות בחול ו-3% לחות בסומסום.

חברת דריי וואן היא החברה המובילה היום בארץ לייבוש תת רצפתי ומעניקה פתרון מהיר ואיכותי לשלל בעיות רטיבות: ייבוש רצפה לאחר הצפה, ייבוש מבנים ושיקום נזקי מים כלליים. היא מצוידת במיכון מהחדישים הקיימים בעלי עוצמה ויכולת לבצע ייבוש סומסום וחול מתחת לריצוף, באמצעות קידוחים קטנים או דרך הרובה של המרצפות. בשיטה הזו אין צורך להפוך את כל הבית ולהרים את הרצפה. בגלל הייחוד של השיטה והמקצועיות של החברה היא נמצאה ראוייה למיתוג באמצעות אתר מקצועי שנבנה ע"י חברת בניית אתרים מקצועית ומנוסה, הן בשל איכות ומקצועיות והן בשל רשימת הלקוחות המרוצים שלה.

דריי וואן המומחים לייבוש תת רצפתי

יש לי רטיבות בבית, מאיפה מתחילים?איך תהליך הייבוש עובד?כמה זמן לוקח ייבוש התת רצפתי?כמה רעש מכונת הייבוש עושה?כמה מכונות צריך כדי לייבש את הרטיבות?

מהם השלבים של ייבוש תת רצפתי?

על מנת להפוך את החיים שלכם לקלים, נציג לפניכם את השלבים הנחוצים שצריך לעבוד לפיהם וזאת כדי לבצע ייבוש תת רצפתי בצורה מקצועית. כל השלבים שיפורטו הנם בעלי חשיבות רבה והם נבנים אחד על גבי השני, כאשר התוצאה הסופית שמתקבלת היא ייבוש מקיף וכזה שמשאיר לכם ראש נקי וידיעה כי העבודה בוצעה בדיוק כמו שצריך וללא שום פשרות בכל הנוגע לכך.
השיטות שיפורטו במאמר הבא הן שיטות שאינן גורמות להרס ונזק. כלומר הייבוש והשיקום מבוצע ללא צורך בהחלפת תשתית הריצוף כולה, כמו משטח החול או האריחים עצמם.

✔️ בדיקת רמת הלחות

בשלב הראשון אנו מבצעים מיפוי של מוקדי הרטיבות על מנת שיהיה אפשר להתמודד עם כולם. כל אזור שבו מופיעה רטיבות תת רצפתית מקבל יחס אישי ובדיקה מקיפה. כאשר השאיפה הסופית היא להעלים את הרטיבות בצורה מוחלטת. אם לא מתייחסים לכל אזור רטיבות בנפרד, אחוזי ההצלחה הסופיים יהיו נמוכים למדיי.
צריך לבצע בדיקת לחות למצע שנמצא מתחת לאריחים. לפי התקן-בחול עד 6% ובסומסום 3%. הבדיקה מתבצעת באמצעות מכשור מיוחד שמסוגל לספק תוצאות ברמת דיוק גבוהה במיוחד. היא מתבצעת באמצעות קידוחים קטנים ולקיחת דגימות של המצע ולאחר מכן שליחתו למעבדה.
לאחר שישנן תוצאות והבנה כללית בכל הנוגע לרמת הלחות שמאפיינת אזורים שונים בביתכם, יהיה ניתן להתקדם לשלב הבא ולהחליט מהו הטיפול המתאים ביותר בכל הנוגע לשיקום נזקי המים וביצוע ייבוש במידת הצורך.

✔️ תחילת הייבוש

בשלב השני כבר יהיה אפשר לגשת לעבודה אחרי שבוצע מיפוי לכל מוקדי הרטיבות. על פי תוצאות המדגם ניתן להבין היכן צריך לשים את הדגש ולהפנות יותר מאמצים ושם אפשר לבצע קידוח של חורים ולאחר מכן להשתמש ביבשני עיבוי, מפוחים ומשאבות עוצמתיות במיוחד. במסגרת השלב הזה עושים חור קטן באזורים השונים שבהם התגלתה הרטיבות. החורים ברצפה מתבצעים באזור נסתרים מן העין על מנת שאף אחד לא יבחין בהם.
תחילה קודחים חורים בקוטר של 50 ס״מ, דרך החורים מחדירים צינורות עם יכולות יניקה עוצמתית מאוד. הצינורות מחוברים למדחסים ואלה יונקים את הלחות והרטיבות הקיימים כך שהמצע מתחת לרצפות יהיה יבש. זאת יחד עם דחיסת אוויר דרך הצינורות מאפשר להשיג את היעד שהוא ייבוש המצע וזאת ללא צורך לעקור רצפות או להחליף את החול.

✔️ ייבוש מוחלט

בשלב השלישי מכניסים מכשור מיוחד דרך החורים על מנת שייבש את הרטיבות. ייבוש תת רצפתי חייב להתבצע על ידי מכשור מתקדם המאפשר עבודה מקצועית. אם לא משתמשים בציוד איכותי, אחוזי ההצלחה כמו שכבר הבנתם יהיו נמוכים. אנו עושים כל מאמץ על מנת לחדש את הציוד שקיים ברשותנו בכל הזדמנות.
מבצעים טיהור אוויר מעובש, חלקיקי עבש ומיקרו אורגניזמים. הדבר מבוצע באמצעות פלסמה או מחוללי אוזון שנחשבים ידידותיים לסביבה. לאחר זאת ניתן להשיג את התוצאה הרצויה שהיא ייבוש מוחלט מתחת לרצפות ומניעה של לחות גבוהה. כל אחד מכם שירצה בכך יוכל להזמין היום שירות כזה לביתו וללא שום בעיה. רק תצטרכו לוודא כי אתם בוחרים בחברה עם מכשור מתקדם ומתאים לביצוע המלאכה.

✔️ בדיקה סופית

בשלב הרביעי והאחרון אנו מבצעים בדיקה נוספת של אחוזי הלחות מתחת לריצוף. כך יהיה אפשר לקבל חותמת סופית לכך שהעבודה בוצעה בדיוק כמו שצריך. כמובן שלאחר הבדיקה תהיה לכם גם אחריות שתוכלו להשתמש בה במקרה שהמצב חוזר לקדמותו.

תוך כמה זמן מתבצעת המשימה?

מבחינתכם גם אם העבודה נמשכת זמן רב, הכי חשוב שהיא תתבצע בצורה יסודית. לעיתים תוך כדי עבודה מגלים עוד כל מיני מוקדים שונים של רטיבות שלא הכירו לפני כן. לכן מבחינתכם ההמתנה והסבלנות יכולות להיות משתלמות מאוד כאשר מסתכלים על העתיד. אך ברוב המקרים כל עוד לא מתגלות הפתעות תוך כדי עבודה, ייבוש תת רצפתי לא לוקח זמן רב. תוך מספר שעות תוכלו למצוא את עצמכם במצב שבו הרטיבות נמצאת הרחק מאחוריכם. אך על מנת שזה יקרה יהיה עליכם מראש לעבוד עם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה. כאלה שמתמחים בתחום של ייבוש מתחת לרצפה, כאלה שיספקו אחריות על העבודה שלהם.

מכשור מתקדם מחו״ל מאפשר טיפול בלחות ללא נזק

כפי שניתן להבין, כיום עומדת מול כל אחד מכם האפשרות לבצע בביצוע טיפול בלחות מתחת לרצפות וזאת ללא שום צורך לעקור אותן או להחליף את מצע החול שקיים מתחת אליהן. רק תצטרכו לשים לב כי אתם פונים אל חברה שמתמחה בביצוע עבודות ייבוש, כמו חברת דריי וואן, וזאת כאשר היא תצטרך להיות מסוגלת לעשות שימוש במכשור מתקדם שמגיע מחול וזאת כדי לבצע את העבודה וללא שום נזק נלווה.

באמצעות שליחת דגימות למעבדה, משאבות עוצמתיות ומפוחים שמתאימים לביצוע העבודה ניתן להשיג את המטרה ובגדול. המכשור הזה יסייע לטפל במצב הקיים בביתכם ולהבטיח שהנזק הקיים לא ילך ויחמיר.

טיפול מוקדם נחוץ ובעל תועלת רבה

לאחר שהבנתם מהם השלבים העיקריים בביצוע של ייבוש תת רצפתי, עליכם לקחת בחשבון כי רטיבות לא תעלם סתם כך. הרטיבות הזו יכולה להתפשט לאזורים נוספים בביתכם ולגרום לנזקים משמעותיים, כדוגמת התקלפות של הקירות, עובש וריחות לא נעימים. כיום אינכם צריכים לסבול ממצבים מעין אלו ותוכלו להשיג טיפול הולם להתמודדות עם ייבוש תת רצפתי וזאת גם ללא צורך לעקור את הריצוף או להחליף את מצע החול.

מהי העלות של ייבוש תת רצפתי?

המחיר שאותו תצטרכו לשלם על הייבוש התת רצפתי יכול להשתנות מסיבות שונות. מהסיבה הזאת לעולם אל תסמכו על הצעות מחיר שניתנות לכם באוויר. רק כאשר איש מקצוע יגיע אליכם לבית, הוא יצליח להבין בדיוק על מה מדובר. לכן אנו מציעים לכם לקבל הצעת מחיר רק לאחר בדיקה מעמיקה של מומחה בתחום. העלות של ייבוש תת רצפתי מסתכמת במחיר שנע בין 80-130 ₪ למ"ר. יכולים להיות כל מיני מקרים חריגים שישפיעו על המחיר לטובה או לרעה. הכי חשוב שתוכלו לדעת כי אתם משלמים מחיר מסוים, אך מקבלים את התמורה בהתאם. איכות העבודה לא פחות חשובה מאשר המחיר שאותו תצטרכו לשלם.

**עד חודש ימי עבודה**

גם אתם צריכים ייבוש תת רצפתי? דברו עם המומחים, השאירו פרטים כאן

תפריט נגישות

Open chat
1
Scan the code
שלום,
איך אוכל לעזור לך ?