dryone

לייעוץ עם מומחה חייג

052-6222449

טיפול בעובש בקירות

עובש בקירות הוא תופעה מוכרת שפוקדת בתים רבים מספור בישראל. כולנו מתישהו נתקלנו במחזה הזה של בתים, חדרי מדרגות או משרדים ישנים ומוזנחים, שאת קירותיהם מעטרים כתמים מכוערים או שברים קטנים בצבע. לא מדובר בסתם כתם שנוצר עם הזמן או עם הבלאי, אלא יש לנו מקרה של עובש המצריך טיפול בעובד בקירות.

טיפול בעובש בקירות הוא הכרחי

על פניו, נראה שהבעיה היא עניין שאפשר להתגבר עליו באופן שטחי. אפשר לקחת צבע ולצבוע, או למלא את הקיר בגבס, והרי לנו, הקיר שלם. אך אנחנו נדע לזהות את המקרה ונדע להתאים את הטיפול המדויק עבור היעלמות העובש מהקיר.

ראשית, עובש מקורו ברטיבות, כמו שאתם ודאי מבינים. אולי בקרבת מקום היה צינור שהתפוצץ. אולי בקרבת מקום יש נזילה. אי אפשר לדעת כשמסתכלים במבט מרחוק, ויש צורך להיכנס אל מתחת לפני השטח.
אגב, אם ברטיבות עסקינן, חשוב לציין – כרגע אולי מדובר ברטיבות מינורית, אבל אף אחד לא יודע כמה זמן היא תישאר כזאת. היא יכולה להתרחב, ועם הזמן לחלחל ולהצטבר, וכשתגלו את העניין אולי יהיה צורך בתיקון מעמיק יותר שגם יעלה בהתאם.

אז איך מבצעים טיפול בעובש על הקירות?

הסיבה הכי חשובה לבצע טיפול בעובש בקירות היא ללא ספק הבריאות שלכם. בין אם בבית שלכם מתגוררים קשישים, ילדים ואנשים שאינם בקו הבריאות ובין אם לא, חשיפה לעובש לא עושה טוב לאף אחד. היא מקושרת עם בעיות נשימה, קוצר נשימה וקשיי נשימה, וממש לא תרצו לסכן כך את האנשים שחשובים לכם.
בקיצור, אם הבנתם שזה הזמן לקחת את העניין לידיים, דריי וואן היא הכתובת בשבילכם. למען הבטיחות שלכם וגם של המשפחה שלכם.

קודם כל, לאחר בדיקת עובש שמאשרת שאכן יש צורך בטיפול של עובש בקירות, תעברו לשלב הבא המתבקש, הטיפול.
העניין המתבקש ביותר בכל מה שקשור לנושא של טיפול בעובש בקירות הוא הציוד. הרבה חברות אומרות שיש להם את הציוד הנדרש, אבל אנחנו מבטיחים וגם מקיימים. יבשן אוויר ומפוחי אוויר הם אולי לא שמות שאומרים לכם הרבה, אבל בכל מה שקשור לעובש, הם הפתרון הכי טוב שאפשר להעלות על הדעת.

מעבר לזה, לנו חברת דריי וואן יש ציוד מיוחד שאין לאחרים, אשר הבאנו כל הדרך מגרמניה. הציוד, המסתמך על הטכנולוגיה הכי מתקדמת שיש, הוא בדיוק מה שאתם צריכים לבית בטוח יותר, נקי יותר וחף מרטיבות.
לא פחות חשוב מכך הוא הגורם האנושי. למעשה, הוא חשוב אפילו יותר מאשר הציוד. העובדים שלנו הם הכי מיומנים ומכירים את כל המאפיינים של עובש, כך שלא תתפסו אותם לא מוכנים. הם ישמחו לייעץ לכם, יודעים כיצד לתפעל את המכשור, ויעשו מעל ומעבר כדי להפוך את הבית שלכם לבטוח יותר.

תפריט נגישות

Open chat
1
Scan the code
שלום,
איך אוכל לעזור לך ?