dryone

לייעוץ עם מומחה חייג

052-6222449

באילו מקרים צריך לבצע איתור רטיבות?

השאיפה שלכם צריכה להיות להכות על הברזל בעודו הוא חם. בטח כאשר מדובר על איתור של רטיבות שברוב המקרים מעידה על הימצאותה של נזילה. אם תמתינו יתר על המידה, המצב עלול לצאת משליטתכם. בדיוק מהסיבה הזאת בכל פעם שאתם חוששים שקיימת רטיבות הזמינו איש מקצוע. אינסטלטור שיוכל לדעת בדיוק מה קורה מאחורי הקירות בבית שלכם. הרי מה שקורה מאחורי הקירות לא תמיד יהיה כל כך חשוף בפניכם. יש כאלה שמגדילים לעשות ומחפשים אחר רטיבות בקירות בכל הזדמנות. הם קוראים לאיש מקצוע פעם אחת בשנה על מנת שיעשה בדיקה מקיפה. גם אתם יכולים למצוא את עצמכם במצב שבו תצטרכו להזמין איש מקצוע אחת לתקופה. אם אתם מבחינים ברטיבות שמופיעה באופן תדיר, מוטב כי תפעלו בהתאם.

אילו נזקים עלולים להופיע בעקבות רטיבות?

ישנה סיבה שבגללה אנו מפצירים בכל להיות מודעים לנושא של רטיבות בקירות. יש כאלה שלא באמת מצליחים להבין עד כמה הרטיבות הקטנה יכולה להביא איתה לנזק משמעותי. הרטיבות יכולה להביא לפגיעה בתשתיות המבנה, כאשר היא מחלחלת לתוכם. לעיתים הרטיבות עשויה להימצא תקופה ממושכת עד אשר יצא לכם לטפל בה כמו שצריך. לא חבל שתצטרכו להתמודד עם כל מיני בעיות רציניות שהתרחשו רק בגלל חוסר תשומת הלב שלכם? רטיבות יכולה לפגוע גם במערכת החשמל בבית, ולהביא לסכנת חיים של ממש. הרי כל בר דעת יודע כי השילוב של מים ביחד עם חשמל הוא לא שילוב טוב. כל זאת מבלי שדיברנו על הנזק לקירות, נזק שתצטרכו לתקן אותו במשך תקופה ארוכה.

איך מוודאים שהרטיבות לא תחזור?

רטיבות בקירות יכולה לחזור תוך זמן קצר כל עוד לא מטפלים בה כמו שצריך. זוהי אולי הסיבה שבגללה חובה עליכם לעשות את הפעולות בדיוק כמו שהן אמורות להתבצע. סטייה אחת מהדרך עלולה להביא אתכם למצב שבו הבעיות יהפכו להיות חמורות במיוחד. אם ברצונכם לוודא שהרטיבות לא תחזור, אסור לכם לבצע את התיקון בעצמכם. שלא נדבר על כך שאסור לצבוע את הקיר או לנסות לטשטש את סימני הרטיבות. הטיפול ברטיבות חייב להתבצע מהמקור שלה, רק כך תוכלו להיות בטוחים שהיא לא תופיע בשנית. אחרי שמטפלים במקור הרטיבות, יהיה אפשר להתפנות ולתקן את הנזק שאותו הרטיבות יצרה. אך קודם כל מטפלים בשורש הבעיה ורק לאחר מכן מתפנים לתיקונים נוספים.

טיפול ברטיבות על ידי איש מקצוע מוסמך

האם ישנה אחריות על העבודה?

איתור ותיקון של רטיבות בקירות זוהי לא עבודה של מה בכך. זוהי הסיבה שבגללה אנו ממליצים לכם לדאוג שהעבודה כולה תתבצע על ידי איש מקצוע מוסמך. כזה שמכיר את כל סוגי הרטיבויות, ומיד יוכל לאתר את הסיבה שבגללה הרטיבות הופיעה אצלכם.

חשוב להדגיש כי רוב אנשי המקצוע מספקים אחריות על כל עבודה שהם מבצעים. כל עוד  העבודה בוצעה לפי כל הכללים, אין סיבה שלא תהיה עליה אחריות. אם איש מקצוע מסרב לתת לכם אחריות, זה חייב להדליק לכם נורות אדומות. הוא ככל הנראה לא כל כך בטוח לגבי איכות העבודה שהוא עצמו ביצע. לכן מבחינתכם אחריות על איתור ותיקון של רטיבות בקיר זוהי חובה. 

תפריט נגישות

Open chat
1
Scan the code
שלום,
איך אוכל לעזור לך ?