dryone

לייעוץ עם מומחה חייג

052-6222449

האם אפשר לבצע שיקום נזקי הצפה?

שיקום נזקי הצפה

ישראל היא לא מדינה חורפית במיוחד בטח אל מול ארצות הברית, רוסיה או אירופה. אך וזה אך חשוב בגלל שאין פה חורף קשה התשתיות נגד מים מאוד גרועות וכך יוצא כי כל חורף אנו שומעים על נזקי הצפה. אפשר לראות כי יש הצפות בכל הארץ מראש פינה ועד תל אביב, מבת חפר ועד ראשון לציון. על רקע זה עולה השאלה מה אנו יכולים לעשות אם יש הצפה בבית שלנו?
אם כן כיום, שיקום נזקי הצפה זה דבר מאוד מתקדם ואפשר לעשות אותו בצורה מעולה. אם הייתה לכם הצפה בבית או בעסק עקב גשם או עקב פיצוץ בצנרת אתם צריכים לדעת כי אפשר לשקם את הנזק בצורה מדהימה וכי כדאי לכם לפנות אל חברה המשקמת את הנזקים וכך לחזור לבית או לעסק שלכם ולאיכות החיים שהייתם רגילים אליה.

האם כל קבלן יכול לבצע שיקום נזקי הצפה?

עליכם להבין כי שיקום נזקי הצפה זה אחד הדברים המסובכים ביותר שיש בעולם הבנייה והשיקום דורש ידע, ניסיון, כלים מיוחדים, כוח אדם מיומן והכנה עצומה. מה זה אומר לנו? אם כן אתם צריכים להבין כי ממש אבל ממש לא כל קבלן יכול לשקם את הנזקים.
אנו מציעים לכם לפנות אל הקבלן שמשקם ולבקש ממנו לראות פרויקטים קודמים שהוא שיקם בעבר. כך תוודאו כי הקבלן אכן מומחה לשיקום וכך תדעו האם לבחור בו או בקבלן אחר. תעשו שיעורי בית, תשקיעו בבחירת הקבלן וודאו כי הוא מומחה אמיתי וכך תקבלו תמורה מלאה לכסף שלכם והבית או העסק שלכם יחזור להיות מושלם.

האם העלות של שיקום נזקי הצפות היא גבוהה?

אנו חייבים לציין כי עקב התחרות בענף העלות של שיקום נזקי הצפה היא לא בשמיים. אם אנו לוקחים בחשבון את העבודה של הקבלן המשקם אנו מבינים כי ברוב המקרים נקבל תמורה מלאה להשקעה שלנו ולכן אתם לא צריכים להיות מוטרדים מעלות השיקום. פנו אל דריי וודאן חברת שיקום ההצפות מספר אחת בישראל ותקבלו שיקום לאחר הצפה שכמותו עוד לא ראיתם.

תפריט נגישות

Open chat
1
Scan the code
שלום,
איך אוכל לעזור לך ?