dryone

לייעוץ עם מומחה חייג

052-6222449

חשיבות צביעת דירה לאחר עובש בקיר

להגיד שלום לעובש ולרטיבות בקירות הבית

אחד הדברים המרגיזים ביותר שיכולים לקרות לנו בבית זו הצפה, רטיבות בקיר או בתקרה, עובש שמתפשט בתקרה ובקיר או בית שנהרס עקב נזקי מים. הדרך הטובה ביותר להילחם בכל הדברים האלו היא כמובן למנוע ותם מלכתחילה אבל לא תמיד הדברים נמצאים בשליטה שלנו ואם אתם אחרי מקרה לא נעים שכולל את אחד מהדברים האלו הגעתם למקום הנכון. אצלנו בזכות שירות מעולה וציוד מתקדם תוכלו לחזור לשגרת החיים הרגילה שלכם בבית נקי, מסודר ובעיקר יבש.

עובש בתקרה? לא בבית שלנו

עובש בתקרה יכול להיגרם כתוצאה מחוסר אוורור בחדר, רטיבות בתקרה, אדים שממלאים את החדר ואין להם לאן לצאת ועוד סיבות כאלו ואחרות. את העובש יש לסלק תכף ומיד אחרת הנזק יכול להיות גדול מאוד. חשוב להדגיש שעובש בקיר או בתקרה לא רק נראה נורא ופוגע בעיצוב של הבית אלא הוא גם מסוכן מאוד למי שמתגורר בבית ובמקרים מסוימים אפילו אפשר להגיע לבית חולים בגללו. אם העובש המגעיל הגיע גם לדירה שלכם זה הזמן להגיד לו לעזוב וכמה שיותר מהר ואת זה אתם יכולים לעשות עם הציוד המתקדם שלנו. התקשרו אלינו כמה שיותר מהר ואנחנו נדאג שהעובש כבר לא יהיה חלק מהחיים שלכם.

השלב שאחרי סילוק העובש וייבוש הבית – צביעת הדירה מחדש

אז אחרי שסילקתם את העובש ואחרי שהצלחתם לייבש את המים הגיע הזמן לתקן את הבית מבחינת העיצוב ואת זה עושים בעזרת צביעת דירה באיכות גבוהה ובמקסימום איכות. חשוב להדגיש שצביעת הדירה זה השלב השני אחרי שכבר אין עובש בדירה ואחרי שהדירה יבשה כי לנסות לדלג על השלב הראשון ולעבור מיד לשלב הצביעה זו טעות די גדולה. צביעת דירה עם עובש עושים בעזרת צוות מקצועי ומיומן, צוות שכבר ביצע עבודות כאלו בעבר וצוות שיודע בדיוק מה הוא עושה בכל שלב ושלב, כמובן שלצבוע לבד את הדירה יכול להתברר כטעות גדולה מאוד ויש תחומים שבהם אנחנו לא עושים את העבודה בעצמנו אלא סומכים על אנשי המקצוע.

להתחיל הכל מהתחלה – להרגיש כאילו עכשיו עברתם להתגורר בבית

שירות של צביעת דירה עם רטיבות הוא אחד הדברים החשובים ביותר וזה נובע מהסיבה הפשוטה שאחרי הרטיבות הקיר והתקרה פשוט נראים נורא, מה שעלול לתת הרגשה כאילו מדובר בדירה ישנה ומוזנחת. אחרי הצביעה הדירה שלכם תראה כמו חדשה, אתם לא תאמינו כמה השינוי יהיה גדול ואפילו אם מדובר על צביעת דירה מוזנחת אתם יכולים להיות בטוחים שהשינוי יורגש באופן מידי. אנחנו כבר בעלי ניסיון בתחום ומתוקף הניסיון שצברנו ומרוב כמות הידע שלנו בתחום אנחנו יכולים להבטיח לכם שהאורחים הבאים שלכם יהיו בטוחים שעברתם לגור בבית חדש וזאת למרות שנשארתם כמובן באותו הבית בדיוק.

תפריט נגישות

Open chat
1
Scan the code
שלום,
איך אוכל לעזור לך ?