dryone

לייעוץ עם מומחה חייג

052-6222449

מדוע כדאי לעשות בדיקת רטיבות בדירה?

בדיקת רטיבות בדירה

מים חיוניים לגוף האדם אך יש מקרים שבהם הם יכולים להזיק כמו למשל בעת שתייה מופרזת או בעת טביעה בים ובבריכה. אך ללא ספק הנזק הגדול ביותר של מים זה רטיבות בדירה. אם יש לכם רטיבות בקיר אזי הקיר יכול להיהרס או להיפגע קשות ולגרום לנזקים עצומים. אז מה עושים? בדיקת רטיבות בדירה. בדיקת רטיבות כדאי לעשות גם כאשר קונים בית יד 2 וגם לבית שבו אנו גרים.
עליכם להבין כי בדיקת רטיבות חוסכת לנו כסף ומאפשרת לנו לדעת האם לקנות את הבית או שמא לחפש בית אחר. אם אתם עושים את הבדיקה לבית שאתם גרים בו הרי שאתם יכולים להבין האם הבית הולך להיפגע ולכן כה כדאי לעשות את הבדיקה. הבדיקה לא עולה הרבה כסף ולא לוקחת זמן רב ואלו הם עוד סיבות מדוע כה כדאי לעשות את הבדיקה.

האם זה משנה מי עושה בדיקת רטיבות בדירה?

עליכם להבין כי בדיקת רטיבות בדירה זה לא דבר שכל כך פשוט לעשות והבדיקה מחייבת גם מכשור מיוחד וגם הבנה וניסיון רבים. זה אומר כי אתם לא יכולים לעשות את הבדיקה לבד וזה אומר גם כי זה מאוד משנה מי עושה את הבדיקה.
ככל שהבודק יהיה יותר טוב כך הוא יאתר את הרטיבות יותר טוב ולכן כדאי לבחור את הבודק בחכמה. אחד הדברים שאתם יכולים לעשות בכדי למוצא בודק איכותי זה לקרוא עליו באינטרנט ולמצוא עליו המלצות וכך להבין ולדעת מה רמת הבודק והאם כדאי לכם להזמינו או שמא לחפש בודק אחר עם המלצות יותר טובות.

האם כדאי לי לעשות בדיקת רטיבות גם לדירה חדשה?

עד עתה דיברנו על בדיקת רטיבות בדירה לדירה שאנו גרים בה או לדירה יד 2 אך עליכם לדעת כי בדיקת רטיבות כדאי לעשות גם לדירה חדשה מכיוון שגם בה יכולה להיות רטיבות ופגמים ולכן לא כדאי לוותר על בדיקה זו. דריי וואן היא החברה המובילה בארץ לבדיקות רטיבות ולכן אם אתם צריכים בדיקת רטיבות כדאי לכם מאוד לפנות לדריי וואן.

תפריט נגישות

Open chat
1
Scan the code
שלום,
איך אוכל לעזור לך ?