dryone

לייעוץ עם מומחה חייג

052-6222449

מה אני צריך לדעת על בדיקת אחוזי לחות?

בדיקת אחוזי לחות

ישראל היא מקום מאוד לח ולכך יש השפעה על המון נושאים מכמות השהייה בחוץ ועד מד הלחץ של הישראלים. העניין הוא שבתוך בתים ועסקים לחות יכולה להיות מזיקה ולפגוע לא רק באיכות החיים שלנו אלא גם בהרגשה וההנאה שלנו. לכן בדיקת אחוזי לחות היא קריטית פעמים רבות ויש לבצעה בהקדם. בדיקה כזאת כדאי לבצע כל כמה שנים בכדי להבין מה מצב הלחות בנכס שלנו.
לא רק זאת אלא שאת הבדיקה כדאי לבצע גם בעת קניית בית חדש בין אם זה בית יד 2. כמובן, שאם אתם גרים בבית קיים כדאי לכם גם לבצע את הבדיקה בכדי להבטיח כי הלחות לא תפגע בכם. עליכם להבין ולדעת כי לחות יכולה להיות הרסנית ולגרום לנזקים עצומים לקירות נכסים בין אם זה משרד ובין אם זה בית ולכן כה כדאי לבצע את הבדיקה.

האם כל שרברב יכול לבצע בדיקת אחוזי לחות?

בכדי לבצע בדיקת אחוזי לחות יש צורך במכשור מיוחד, ידע רב וניסיון וזה אומר כי לא כל שרברב יכול לבצע את הבדיקה. אנו מציעים לכם לטלפן לשרברב ולשאול אותו האם הוא עשה בעבר בדיקת לחות.

כדאי גם לבקש מן השרברב שיפנה אתכם אל לקוחות אשר הוא עשה להם את הבדיקה ואז להתקשר לאותם לקוחות ולשמוע מהם האם הם מרוצים מן הבדיקה או לא. כדאי גם לשאול את השרברב איזה כלים יש לו לבדיקת אחוזי לחות וכך להבין האם הוא הדבר האמיתי והאם הוא אכן יכול לבצע את הבדיקה או לא.

האם כדאי לי לקנות בודק לחות ולבצע את הבדיקה לבד?

עולה השאלה האם כדאי לנו לבצע בדיקת אחוזי לחות לבד? התשובה היא שממש אבל ממש לא. קודם כל עלות הציוד היא מאוד גבוהה והרבה יותר משתלם מבחינה כלכלית לפנות אל שרברב. שנית כל, יש צורך בידע בכדי לבצע את הבדיקה וזו עוד סיבה מדוע כדאי להשאיר את הבדיקה הזאת למומחים. פנו אל דריי וואן החברה בעלת ידע עצום בבדיקת אחוזי לחות ותגלו מה מצב הנכס שלכם והאם הלחות בו גבוהה.

תפריט נגישות

Open chat
1
Scan the code
שלום,
איך אוכל לעזור לך ?