ייבוש תת רצפתי

לייעוץ עם מומחה חייג

052-6222449

רטיבות בקיר פנימי

איך רטיבות בקיר פנימי נראית, איך זה בא לידי ביטוי בבית?

התמודדות עם רטיבות בקיר פנימי היא התמודדות שכל אחד מאיתנו יתנסה בה. גם אנשים שיוצאים מנקודת הנחה כי להם זה לא יקרה, בסוף מגלים מציאות אחרת. בעיות שונות הקשורות לצנרת של הבית הן בעיות שכיחות מאוד. כאלה שעשויות להופיע בכל זמן נתון, ולעיתים גם ללא כל התראה מוקדמת. על מנת לאתר רטיבות בקירות פנימיים יהיה עליכם להזמין איש מקצוע מנוסה. אך אתם בעצמכם יכולים להבחין בכל מיני סימנים מחשידים שידליקו לכם נורה אדומה. הרי רטיבות בשלב מסוים תהפוך להיות מרטיבות סמויה ונסתרת לרטיבות גלויה וברורה.

אז אילו סימנים שונים מעידים על הימצאותה של רטיבות בתוך אחד מהקירות הפנימיים? את הסימנים תוכלו לראות בעיקר על הקירות של הבית. אנו מדברים על סדקים שונים שמופיעים ללא כל סיבה מוצדקת. פיצוצי צבע שלא תוכלו לפספס אותם, כאלה שיהיו מאוד ברורים לעין. סימני עובש באזורים שונים בקירות שעלולים במידה מסוימת גם לסכן את הבריאות שלכם. כל הסימנים האלה יהיו סימנים שמעידים על הימצאותה של רטיבות בתוך אחד מהקירות הפנימיים. כמובן שבמקרה כזה יהיה עליכם לקרוא לאיש מקצוע שיאבחן את המצב מקרוב. את החותמת הסופית יכול לספק איש מקצוע מנוסה שמגיע עם הציוד הרלוונטי. 

כיצד מאתרים רטיבות בקירות הבית?

כמובן שעל מנת לאתר רטיבות באחד מהקירות בבית יהיה עליכם להזמין אינסטלטור. אתם בעצמכם רק תוכלו להבחין בכל מיני סימנים מחשידים שידליקו לכם נורות אדומות. אך את החותמת הסופית על הימצאותה של רטיבות יכול לספק רק אינסטלטור מנוסה. אז כיצד יהיה אפשר לאתר באופן מקצועי רטיבות בקירות הבית? בראש ובראשונה אינסטלטורים משתמשים במצלמה טרמית. מצלמה טרמית היא אמצעי מתקדם המאפשר לאינסטלטור להבין מה קורה מאחורי הקירות. המצלמה כשלעצמה מאתרת הבדלי טמפרטורה מאחורי הקירות, וכמובן מתריעה עליהם. הבדלי טמפרטורה ברוב המקרים מעידים היא הצטברות של מים או במילים אחרות על רטיבות. אך כמובן שבנוסף למצלמה טרמית ישנם עוד מכשירים שונים המאפשרים לאתר רטיבות מאחורי הקירות.

דרך נוספת לבצע איתור רטיבות בקירות היא על ידי שימוש בגז. זה אולי נשמע לכם מעט מסוכן, אך בפועל מדובר על פעולה מאוד בטוחה שלא מביאה איתה סכנה. הגז עצמו הוא גז שלא פוגע בבני אדם וגם לא בבעלי חיים, כך שאתם יכולים להיות רגועים. על ידי החדרת הגז אל תוך הצנרת יהיה אפשר למצוא את האזורים השונים שבהם יש חורים. החורים בצנרת מעידים באופן טבעי על המקום שממנו ככל הנראה מתרחשת הרטיבות. אם כל זה לא מספיק ניתן יהיה לאתר רטיבות באחד מקירות הבית על ידי שימוש באמצעי אקוסטי. אותו אמצעי אקוסטי מחדד את השמיעה ומאפשר לאינסטלטור לשמור בצורה ברורה את נזילות המים. כך יהיה אפשר גם להעריך פחות או יותר מהיכן הנזילה מגיעה ומהי ההשפעה שלה.

מה עושים אחרי איתור הרטיבות?

איתור הרטיבות זהו השלב הראשוני שבו מקבלים את תמונת במצב בשלמותה. ללא איתור של רטיבות בקיר פנימי לא יהיה אפשר להתקדם אל עבר השלבים הבאים. אך כמובן שאחרי איתור הרטיבות יהיה צורך גם לבצע תיקון שימנע מהמצב לחזור על עצמו בעתיד. הרטיבות ברוב המקרים נגמרת כתוצאה מהימצאות של נזילה מאחורי אחד מהקירות. גם נזילה קטנה יכולה להביא איתה לרטיבות משמעותית שתתפרס על פני כל קירות הבית. אם הנזילה לא תתוקן, באופן טבעי הרטיבות תחזור על עצמה לאחר תקופה מאוד קצרה.

נדגיש כי איתור רטיבות בקירות צריך להתבצע על ידי איש מקצוע מנוסה. לא תוכלו לאתר את הרטיבות בעצמכם וכמובן שלא תהיה לכם האפשרות גם לתקן אותה. אם הפעולה לא מתבצעת על ידי איש מקצוע מנוסה, הנזק ברוב המקרים עלול לגבור את התועלת. מבחינתכם אתם תרצו לדעת כי הסיפור הזה נמצא הרחק מאחוריכם. אחרי שהאינסטלטור יתקן את הצנרת הוא כמובן יספק אחריות מלאה על העבודה. כך שאם חלילה המצב יחזור לקדמותו, תוכלו לדעת אל מי לפנות על מנת לקבל תשובות. אך כל עוד העבודה תתבצע על די איש מקצוע מנוסה לא אמורות להיות לכם חששות. רוצים ללכת על בטוח? הכירו את המומחים של חברת דריי וואן שמספקים טיפול מקיף – החל משלב איתור הרטיבות עד שלב הייבוש.

תפריט נגישות

Open chat
1
Scan the code
שלום,
איך אוכל לעזור לך ?