dryone

לייעוץ עם מומחה חייג

052-6222449

איתור נזילות מים

למה חשוב לבצע איתור נזילות מים?

סקרנים לדעת מדוע אתם מוכרחים לאתר נזילות מים על ידי חברה מקצועית? הרי יש כאלה שיצאו מנקודת הנחה כי הם יכולים להשאיר את המצב כמו שהוא. השארת המצב כמו שהוא עלולה לגרום לכך שתמצאו את עצמכם חוזרים מהר מאוד אחורנית. המצב שעשוי להתרחש עם תחליטו להשאיר את המצב כמו שהוא עלול להיות חמור מאוד. אז רגע לפני שאתם מחליטים להשאיר את הנזילה בעינה, הינה כמה סיבות שישכנעו אתכם אחרת.

  • נזילות מים עלולות להזיק מאוד לתשתית את הבניין, גם אם זה לא נראה כך. ככל שהנזילה נשארת זמן רב כמו שהיא, כך הנזק לבניין עשוי להיות גדול יותר. המים מחלחלים אל תוך יסודות הבניין, וכתוצאה מכך גורמים לנזק משמעותי.
  • לא קשה להבחין בסימנים שונים שאותם הנזילה משאירה. בעת איתור נזילות ניתן יהיה למנוע הופעת סימנים אחרים, וטיפול יעיל בסימנים הקיימים. הנזק האסתטי שעלול להיגרם כתוצאה מנזילה בדירה או בבניין הוא נזק משמעותי מאוד.
  • אם כל הסיבות הללו לא שכנעו אתכם, הנזק הבריאותי הוא המשמעותי ביותר. כאשר הנזילה הופכת להיות משמעותית היא עשויה לפגוע בבריאות. העובש שנוצר כתוצאה מהנזילה עלול להוביל לכל מיני בעיות בריאותיות שונות.

כל הסיבות הללו אמורות לשכנע אתר לאתר את הנזילה ולא להשאיר את המצב כמו שהוא.

אילו טכנולוגיות לבדיקת רטיבות קיימות בשוק?

איתור נזילה בדירהבדיוק כמו איתור נזילות מים, גם כאשר רוצים לבדוק רטיבות ישנו צורך להשתמש בטכנולוגיה מתקדמת.

הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת לבצע פעולות שונות בצורה קלה ופשוטה. מה שבעבר היה נשמע בלתי אפשרי, הופך בימים אלה למציאות ברת קיימא. כל איש מקצוע מיומן שמשתמש בטכנולוגיה החדישה הזאת יהיה מסוגל להגיע להחלטות נבונות.

  • הטכנולוגיה המוכרת ביותר לבדיקה של רטיבות היא כמובן שימוש במצלמה טרמית. מדובר על האמצעי הטכנולוגי השכיח ביותר שבו רוב אנשי המקצוע משתמשים. המצלמה הטרמית מסוגלת לאתר הבדלי טמפרטורות מאחורי הקירות, וכך ניתן יהיה לאבחן את המקום הספציפי שבו ישנה רטיבות. העלות של הבדיקה אמורה לנוע בין 300-500 ₪ כאשר גודל הדירה עשוי להשפיע על המחיר.
  • עוד אפשרות מעולה לבדיקת מצב הקירות היא ביצוע בדיקת גז מחוץ לבית. הבדיקה יכולה להישמע מאוד מורכבת, אך כל עוד היא מתבצעת על ידי איש מקצוע זה כלל לא מסובך. אותו איש מקצוע מחדיר אל תוך הצנרת של המבנה גז לא מסוכן על מנת לאתר דליפות שונות. מחיר הבדיקה לא אחיד, והוא משתנה בהתאם למורכבות שלו. המחיר נע בין 500-800 ₪ ברוב המכריע של המקרים.
  • האפשרות השלישית והאחרונה שמאפשרת לאתר רטיבות היא שימשו במכשיר אקוסטי. מכשיר אקוסטי מיוחד שמחדד בצורה משמעותית את הקולות מאחורי הקיר. כך יהיה אפשר לשמוע מהיכן ישנה נזילה של מים שמן הסתם מעידה על רטיבות. העלות של הבדיקה נעה בין 400-800 ₪ כאשר לכל אינסטלטור המחיר שלו.

מדוע להזמין את המומחים של דריי וואן?

איתור נזילות - דריי וואן

קיימות לא מעט חברות שונות המספקות שירותי איתור נזילות מים ורטיבות. אך המומחים של דריי וואן ככל הנראה יהיו הבחירה הנכונה עבורכם אם תסתכלו על תמונת המצב בשלמותה. מה מייחד את המומחים של החברה בהשוואה למומחים של חברות אחרות? קודם כל הציוד שאיתו הצוות יגיע יהיה ציוד מתקדם שבאמצעותו ניתן יהיה להגיע לתשובות חד משמעיות. אתם מבחינתכם תרצו לדעת כי כל אחת מהתשובות תהיה כזאת שתוכלו לסמוך עליה. בסיום העבודה החברה מפיקה דו"ח מקיף שיאפשר לכם ללמוד עוד קצת על הממצאים השונים.

בשונה מחברות אחרות, המומחים של דריי וואן זמינים להעניק לכם שירותי איתור רטיבות ונזילות מים על המקום. כך לא תמצאו את עצמכם נאלצים להמתין זמן רב. אם תמתינו יתר על המידה, המצב עלול להחמיר ועשוי בשלב מסוים אף לצאת משליטה. אתם תרצו לדעת כי לכל אורך הדרך המושכות נמצאות בידיים שלכם. אם כל זה לא מספיק הלקוח מקבל ליווי אישי מקצה לקצה של צוות החברה. החל משלב האיתור של מקור הבעיה ועד לשלב שבו התיקון מתבצע הלכה למעשה. לאחר מכן הלקוח כמובן מקבל אחריות שמאפשרת לו להמשיך בשגרה הרגילה. כל זאת מבלי שתצטרכו לשלם סכומי עתק על השירות.

תפריט נגישות

Open chat
1
Scan the code
שלום,
איך אוכל לעזור לך ?