dryone

לייעוץ עם מומחה חייג

052-6222449

מדוע חשוב לבצע ייבוש מתחת לריצוף?

מים הם הדבר החשוב ביותר לבני אדם וזאת מכיוון שללא מים אנו לא יכולים לשרוד ולחיות אפילו דקה אחת. העניין הוא שכמו כל דבר גם יותר מים זה לא טוב. והנה דוגמא לנושא זה, מים או רטיבות מתחת לריצוף יכולים להיות הרי אסון. אם יש לכם מים מתחת למרצפות הדבר יפגע בכם קשות ויכול להוות סכנה אמיתית לבית שלכם.

אתם צריכים להבין כי ככל שתחכו יותר זמן עם יש לכם את הבעיה של רטיבות כך הנזק יהיה יותר גדול. וכאשר הנזק יותר גדול גם ההוצאה הכספית על תיקונו גדולה יותר. לכן אנו מציעים לכם כל מספר שנים לבצע בדיקת רטיבות למרצפות שלכם ואז אם מתגלה כי יש רציפות אז במיידי ולא לחכות שניה לבצע  ייבוש מתחת לריצוף. אתם צריכים לזכור כי ייבוש זה הדרך היחידה לטפל ברטיבות מתחת למרצפות ולכן לא משחקים ולא מתחכמים עם נושא זה.

מדוע ייבוש מתחת לריצוף הוא כה מסובך?

עליכם להבין כי ייבוש מתחת לריצוף הוא מאוד סבוך וקשה. הייבוש דורש ידע, ניסיון וכלים מיוחדים שאין למרבית החברות והאנשים. בואו נוריד מהפרק את השאלה האם אפשר לייבש לבד ללא חברה מקצועית וזאת מכיוון שהתשובה היא שלילית לחלוטין.

בואו גם נציין כי אתם צריכים לבחור את החברה שתבצע את הייבוש בחכמה וזאת בכדי להבטיח הצלחה בתהליך. עליכם גם להבין כי קבלן מקצועי ככל שיהיה לא יכול לבצע את העבודה הזאת של ייבוש אם אין לו ניסיון בתחום ואם אין לו את הכלים המתאימים לביצוע העבודה ולכן בחרו את החברה שמבצעת את הייבוש בפינצטה.

כיצד אבחר חברה טובה בשביל ייבוש ריצוף?

בשביל ייבוש מתחת לריצוף אתם צריכים לבחור את החברה הטובה והמקצועית ביותר שיש וזה אומר שאתם צריכים לבחון את עבודות החברה בעבר. דברו עם לקוחות החברה ושמעו מהם האם היא הצליחה לייבש את הרטיבות בהצלחה. כאן אנו חייבים לציין את החברה המובילה בארץ לייבוש מתחת למרצפות, דריי וואן. דריי הביאה סטנדרטים של חו"ל לארץ והיא נחשבת לפורצת דרך בתחום זה ולכן כדאי לפנות אליה לייבוש רטיבות.

ייבוש חול מתחת לריצוף 

תפריט נגישות

Open chat
1
Scan the code
שלום,
איך אוכל לעזור לך ?