dryone

לייעוץ עם מומחה חייג

052-6222449

הקשר בין נזקי מים ומעברות

נזקי מים עלולים להתפרץ בכל בית ומבנה, מה שידרוש שיקום נזקי מים באופן מיידי. מי שבעיקר מיועד לפורענות, אלה הם הבניינים שהוקמו בשנות החמישים בפריפריות ויודעו לקלוט את כל העולים החדשים שפונו מהמעברות.

כאשר ביקשו לחסל את המעברות, לא ידעה מדינת ישראל מה לעשות עם כל כך הרבה עולים חדשים שלא היה להם כסף לרכוש דירה בכוחות עצמם, ולכן הם החלו בבנייה מואצת של דירות קטנות בשיכונים ובנייני רכבות ואלה מאז שנות החמישים נמצאים כמעט בכל עיירת פיתוח בפריפריה.

אין בניין בעיירת פיתוח שלא סובל מנזקי המים. הסיבה לכך היא שבניית הבניינים הייתה מהירה מאוד, משיקולים של לפתור את בעיית האכלוס וזה בהחלט בא על חשבון איכות חומרי הגלם וגם איכות הבנייה.

רצועת הבטון מסביב לבניין מתפוררת – אחד מתופעות של הזקי מים השכיחים ביותר, היא התפוררות של רצועת הבטון על הקרקע מסביב לבניין. זה קורה בהרבה בניינים שאחרי הרבה שנים הבטון הזה מתחיל להתפורר, ואז נוצר רווח בין הקרקע לבניין ובדיוק משם מחלחלים מי תהום ומגיעים לבניין.הסיבה לכך היא ברוב המקרים בלאי סביר של בטון שכבר אחרי חמישים שנה התפורר, אבל בהרבה מקרים מדובר על אותם בניינים בעיירות פיתוח שכל חורף אנחנו שומעים על הצפות מים בדירות שלהם, וזה לא רק בגלל שהדירות ישנות זה גם בגלל חומרי הבניין הכי זולים שבנו אותם וגם שיטות הבנייה המהירות סוג של "פלקל" לבניינים.

שיקום נזקי מים דורש איטום מיידי מסביב לבניין 

כאשר יש בעיה של התרופפות רצועת הבטון מסביב לבניין, מי תהום שנמצאים באדמה מתחילים לעלות למעלה (זוהי נטייה טבעית של מים). המים הללו עולים בכוח פיזיקלי כלשהו לצינורות של הבניין, מטפסים ומגיעים עד לכל הדירות. הדיירים יכולים לראות כתמי עובש שחורים בקירות הסלון, או כתמים של רטיבות ברצפה על הקירות או רטיבות מעל הפנלים וזה סימן שהמים עולים. במצב הזה צריך לפעול מיד ולהזמין חברה שעושה ייבוש של נזקים בבניינים. הם יכולים לעשות את זה ספציפית על הנזקים בבניין והם יכולים לעשות את זה ספציפית בדירות. בכל מקרה בניין כזה דורש שיקום נזקי מים לפי שהבעיה תחמיר. בחלק מהמקרים כדאי להזמין שמאי נזיקין אשר יידע להעריך חומרת ושווי הנזק לטובת פיצויים או הגשת תביעה.

קונים דירה רק בחורף –הרבה אנשים שקנו דירות בקיץ, איך שהגיע החורף הם גילו שהדירה שלהם סובלת מרטיבות. את זה הם כמובן לא יכולים היו לגלות בקיץ מסיבה פשוטה. כתמי רטיבות אומר מומחה בעל חברה של ייבוש נזקי המים, לא נראים טוב בקיץ בקרינה של השמש, הם נראים טוב בחורף. לכן אם אתם רוצים לראות דירה לבנייה ולבדוק אם יש בה נזקים, או שתעשו את זה בחורף, או שתעשו את זה בלילה. אם בעלי הדירה יקבלו את פניכם באור רומנטי… וקודר, בקשו מהם להדליק את האור כדי לבחון את הקירות בחנו את התקרה, הביטו מקרוב על הקירות. גבשושיות של מלח זה סימן להצטברות של רטיבות וזה כבר לא טוב.

בדקו אם יש נזקי מים בפנלים

עוד דבר נפוץ, זה שאם יש חלילה פיצוץ בצנרת מתחת לרצפה, הפנלים יהיו רטובים. אל תגלו דבר כזה אחרי שקניתם את הדירה. כבר במעמד בו אתם מסתכלים עליה, העבירו יד על הפאנלים ובדקו האם יש שם רטיבות. זה דבר שעכשיו הולך לעלות לכם הרבה כסך, והוא מעיד על פיצוץ בצנרת שמתחת לרצפה.

תמיד תוכלו להזמין את החברה המובילה בארץ לטיפול וכמובן שיקום נזקי מים – DRYONE אבל עדיין רצוי שלא אתם תשלמו על זה אלא המוכרים.

תפריט נגישות

Open chat
1
Scan the code
שלום,
איך אוכל לעזור לך ?